Ubytovací řád
NEMOVITOST , DŮM: DOLNÍ ÚDOLÍ 65, ZLATÉ HORY, OKR. JESENÍK, 793 76
- Ubytování je možné po úhradě celé částky pobytu na účet ubytovatele, nebo v hotovosti, před předáním nemovitosti a složení vratné kauce 6 000 Kč nejpozději v den předání nemovitosti.
- V den ubytování musí být vyplněn předávací protokol.
- Ubytování je možný od 14.30 hod., v den odjezdu je nutné opustit nemovitost do 10:00 hod.
- V případě způsobené škody, je tato uhrazena z kauce, v případě vyšší škody, na základě písemné výzvy ubytovatele, převodem na účet ubytovatele. Za škody na majetku či odcizení věcí hostů nenese ubytovatel odpovědnost.
- V případě předčasného ukončení pobytu se zaplacená částka za pobyt nevrací.
- Po ukončení pobytu se spočítá spotřebovaná elektrická energie rozdílem koncového a počátečního stavu elektroměru. Výslednou spotřebu uhradí hosté z kauce. Cena kW bude účtována dle ceníku. Úklid nemovitosti uhradí hosté z kauce. Ceník a DALŠÍ INFORMACE jsou na www.chalupanadpotokem.cz
- Používání trampolíny, dětských houpaček a skluzavek a dalšího vybavení na zahradě je zakázáno. Nebo je užití na vlastní nebezpečí.
- Hosté zodpovídají za bezpečnost svoji, stejně tak bezpečnost svých nezletilých dětí v celém prostoru objektu.
- V celém domě platí přísný zákaz kouření.
- V domě je povinnost se přezouvat do domácí obuvi.
- Zařízení domu nesmí být přemisťováno.
- Zjištěné závady je nutné ihned hlásit ubytovateli.
- Ubytovatel nebo jím pověřená osoba má právo provést namátkovou kontrolu objektu v průběhu pobytu.
- Pobyt zvířat je v celé nemovitosti zakázaný.
- Topit v kamnech je možné pouze po zaučení ubytovatelem. Rozdělávání ohně je povoleno pouze na vyhrazeném ohništi.
- Platí zákaz manipulace s kotlem, bojlery na teplou vodu či zásahy do el. instalace.
- Do toalety je zakázáno vhazovat hygienické potřeby, vlhčený toaletní papír či jakýkoli jiný odpad.
- Při odchodu z nemovitosti – domu je host povinen překontrolovat uzavření vodovodních kohoutků, vypnutí elektrických spotřebičů, zavřít okna a zamykat vchodové dveře.
- Je vyžadováno respektování nočního klidu v době od 22:00 do 6:00.
- Při předání nemovitosti si hosté zkontrolují stav nemovitosti, v případě jiného poškození nemovitosti než je napsáno v předávacím protokolu napíše host nejpozději první den pobytu sms zprávou ubytovateli zjištěné poškození.
- Při předání nemovitosti si host zkontroluje vybavení dle soupisu vybavení. Soupis vybavení se nachází v rámu na zdi v kuchyni. V případě, že by něco chybělo, napíše host nejpozději první den pobytu sms zprávou ubytovateli, že nějaké vybavení chybí.
- V zimních měsících je na hostovi, aby prováděl úklid sněhu, posyp soli u nemovitosti, stejně tak na parkovacích místech. Tato povinnost není závazek ubytovatele.
- Host ubytovaný v této nemovitosti je POVINNEN dodržovat tento ubytovací řád.
- V případě, že host bude používat SAUNU je povinen dodržovat SAUNOVACÍ ŘÁD a PRAVIDLA POUŽÍVÁNÍ SAUNY
- VODA V NEMOVITOSTI NENÍ PITNÁ
UBYTOVATEL: STAVEBNÍ FIRMA ŠIMEK s.r.o. Palackého 621/1, Olomouc, 779 00, IČ 26872595, DIČ Z26872595
Tel. od 9.00 hod. do 18.00 hod. 00420 603 882 489, 00420 777 959 975
ODPOVĚDNÁ OSOBA: MILAN ŠIMEK, MBA
HESLO WIFI: SCHIMEKapartman1
HASIČI 150 ZÁCHRANNÁ SLUŽBA 155 POLICIE 158A
Ochrana osobních údajů - GDPR
(v návaznosti na GDPR – NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů)
V souvislosti s poskytováním našich ubytovacích služeb vyžadujeme poskytnutí následujících osobních údajů ubytovaných osob:
1) jméno a příjmení, u cizinců státní občanství
2) adresa místa trvalého pobytu nebo místa trvalého bydliště v zahraničí
3) číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu, případně číslo víza
4) telefonní číslo
Údaje 1) až 3) jsme povinni vyžadovat podle zákona 565/1990 Sb. o místních poplatcích v platném znění, konkrétně § 3, odst. 4) .. Ubytovatel je povinen vést v písemné podobě evidenční knihu, do které zapisuje dobu ubytování, účel pobytu, jméno, příjmení, adresu místa trvalého pobytu nebo místa trvalého bydliště v zahraničí a číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu fyzické osoby, které ubytování poskytl. …, případně u cizinců podle zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky ve znění pozdějších úprav
– tzn. z hlediska GDPR důvod splnění právní povinnosti vztahující se na ubytovatele
Údaj 4) – telefonní číslo je nezbytné pro komunikaci s klienty (komunikace ohledně příjezdu, odjezdu a další, související s ubytováním)
– tzn. z hlediska GDPR pro účely oprávněných zájmů poskytovatele služby
Kdo má přístup k osobním údajům?
- Poskytovatel ubytovacích služeb
- Osoby, kterým poskytovatel ubytovacích služeb přidělí oprávnění za účelem zpracování nebo realizace služeb
- Poskytovatel technického řešení rezervačního systému za účelem údržby a kontroly správné funkčnosti systému
Jak mohu zjistit, jaké údaje jsou zpracovávány o mé osobě?
Na vyžádání vám zašleme veškeré osobní údaje, které máme uloženy k vaší osobě.
K jakým účelům zpracováváme osobní údaje?
- Proces zpracování a realizace objednané služby
- Komunikace související s hodnocením kvality služeb nebo s nabídkou souvisejících služeb provozovatele
- Volitelná dobrovolná registrace zasílání newsletteru
- Osobní údaje nejsou nikdy předány třetí straně, pokud se nejedná o instituce, které k tomu mají oprávnění ze zákona